perjantai 1. helmikuuta 2013

Nimeäni on käytetty väärin

Parin päivän aikana on tullut vastaan kaleva.fi sivustolla kommentteja jotka on kirjoitettu minun nimellä. Nimimerkiksi on laitettu minun sukunimeni. Asiallisia kommentteja sinällään mutta vailla totuutta. Kommentit havaittuani olen pyytänyt moderaattoria poistamaan kyseiset kommentit, ja nopeasti ne ovat poistuneetkin sivustolta. Valitettavasti kirjoitettu teksti on silti mahdollista kaivaa esiin hakukoneilla.

Herää kysymys kuinka moneen paikkaan tietämättäni kommentoidaan minun nimissä? Mikäli havaitsette jossain tälläistä tapahtuvan niin toivottavasti lähetätte siitä minulle viestin mahdollisimman pian, jotta mahdolliset väärinkäytökset nimen suhteen saadaan poistettua.

Kalevan juttutupa ja uutiskommentit ovat paikkoja joita ei juurikaan tule seurattua, yleensä kommentointi on sitä tasoa ettei siellä voi kuin pahoittaa mielensä. Parannusehdotuksena laitoin lehdelle pakollisen rekisteröitymisen ennen kuin kommnetteja pääsee kirjoittamaan. Näin saataisiin kommenttien tasoa nostettua ja väärinkäytökset karsittua pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti